Design.

Meåh.. Jag upptäckte nu att man kan göra om sin blogg på egen hand. Designa runt och göra den fin. Jag fick, självklart, massor av idéer och började spåna. Först och främst började jag tänka på en ny bakgrund.
Då slog det mig.
Jag har ju inget ställe jag kan ladda upp bilder, som jag skapar, på. (Märklig mening, men ni förstår.. nog).
Så om jag lyckas knåpa ihop en snärtig bakgrund kan jag inte få upp den på nätet så att alla kan se.

Så jag gjorde något fult. Jag gick in på googles bildsökning och sökte på "background". Jag snor alltså bilder från någon annan. Den bakgrund som jag har nu är tjuvad från någon myspace-sida. Det känns inte så bra, men jag vill ju ha en fin blogg.

Är det så tjuvar och banditer och tänker?
"Det är nog inte så bra om jag snor den där bilstereon, men jag måste ju ha råd med folköl."
Eller vad vet jag?

Nu är jag inte så nöjd, men jag orkar inte pilla mer med den. Jag vet inte om jag tycker att det är snyggt med grön bakgrund och orange rubrik. Komplementfärger, säger du? Jaja, det får väl vara så då..

Det är väl ett såntdäringa I-landsproblem.


/c - .JPG-tjuv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0