Eftermiddag.

Någon har satt sig på vår TV.

När jag skulle titta på mitt kära West Wing på siestan var alla små och tjocka. Ihoptryckta. Det såg ut som om någon hade satt sig på TV'n och så hade de bara tryckts ner.
Jag satt förgäves med fjärrkontrollen till TV'n och till DVD-spelaren och försökte fixa det. Det gick bara inte. Det finns ingen inställning som man kan ändra så de blir långa och ståtliga igen.
Jag gillar det inte. Inte alls.

På jobbet händer det inte så mycket. Det är segt och det är väldigt få som ringer.

Jobbsökandet går vidare. Nu har jag lagt till Rival som ett av mina ställen som jag har sökt jobb på. Jag håller mig fortsatt optimistisk till att få jobb, men det börjar bli lite stressigt nu. Det är strax över en månad kvar till jag ska hem. Då vill jag gärna ha ett jobb direkt.


/c - vet ni hur en giraff låter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0