Förmiddag

Då är den första delen av dagen snart avverkad. Klockan är nu 11:34 och om 26 minuter går jag på siesta fram till 16:00. Jag ska nog gå och titta på nya glasögon. De kostar ungefär hälften så mycket som hemma i Sverige så jag känner att det är nog ett bra tillfälle att köpa nya.
Sen ska jag luncha och sen hem för att titta lite på West Wing fram till att jag ska tillbaka på jobb.
Jag är helt fast i West Wing nu och är på sjunde och sista säsongen.

Jag har kommit fram till att jag skulle nog vara duktig som assistent till någon i Vita huset om jag skulle vara intresserad av politik. Synd att jag knappt bryr mig. Josh Lyman skulle vara rolig att jobba för - halvjobbigt, men kul.

Dagens telefonskörd har varit helt okej, ganska bra tryck och inte för många missnöjda personer..
Vi får se vad eftermiddagen har att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0