God morgon.

Nu är klockan 08:00 grekisk tid.
Jag sitter framför datorn på kontoret och har börjat min arbetsdag.
Idag är jag sådär segtrött som man blir när man sover alldeles för lite under natten. Ni vet när man ställer sig i duschen på morgonen och kommer på sig själv att bara stå där och glor på schampoo-flaskan utan att varken tänka på något eller inget - i cirka 5 minuter.
Jag har en flaska vatten och en kopp med alldeles för varmt Nescafé framför mig.

Jag undrar vad som kommer ske idag?


För övrigt tycker jag att "God Morgon" skulle kunna vara en figur ur Sagan om Ringen.
Frodo - "Hej God Morgon, hur mår du idag."
God Morgon - "Jodå, det är fint. Förutom att Gollum ring(sådärja)de och väckte mig i natt."
Frodo - "Hurså?"
God Morgon - "Äh, han hade varit på pubrunda i Mordor och ville berätta att han var min bästa kompis. Du vet hur han är.."

Eller nått.

/c - Pulverkaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0