Lycka vs. Frustration.

Okej. Here's the deal.

Jag är på Kreta.
Jag ska hem till Sverige.
Jag söker jobb.
Som fan.

När jag kom till jobbet idag hade jag två mail som oroligt väntade i min mailbox.
Ett var från en kvinna på ett hotell som har försökt ringa till mig utan framgång och bad mig ringa.
Det andra var från en man på ett annat hotell som meddelade att jag är inbokad på en intervju - idag klockan 15:00, hemma i Stockholm.
Efter att ha talat med hon från det första hotellet visade det sig att de vill ha mig på intervju de också.
Båda intervjuerna kan jag nog troligtvis dock ändra på till senare i veckan.

Jag är turbo för tillfället.
Två intervjuer. TVÅ!

Men vänta lite..

Det är ju något litet som ligger i vägen mellan mig och intervjuerna.
En småsak.
En petitess.
Ingen stor grej.
Vad är det?
Europa.

Jag har en förbannad kontinent mellan mig och intervjuerna. En stor bit jävla land med berg och sjöar och hus och vägar och gud vet vad.

Plus detta har vi även två personer borta från min avdelning så att schemat är ganska tight som det är, men jag har tittat på det och det kan gå ihop, men jag måste få godkännande från min chef - som såklart så påpassligt är i Stockholm för tillfället.

Jag är liiiiiiiiiite frustrerad över detta.


/c - gaaaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0